مصدومین و فوتی های حوادث ترافیکی اصفهان

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: آمار مصدومین حوادث ترافیکی در چهارماه امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 11 درصد افزایش داشته است.

مصدومین و فوتی های حوادث ترافیکی اصفهان

علی سلیمان پور در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ ساعت فانتزی، با اشاره به افزایش آمار متوفیات حوادث ترافیکی در استان اصفهان اظهار کرد: در چهار ماهه امسال، 361 نفرکه در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شد. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 355 نفر (77 زن و 278 مرد) دو درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی امسال در استان، 71 نفر زن و 290 نفر مرد بوده اند. بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با 204 نفر در جاده های برون شهری، 138نفردر مسیرهای درون شهری، دو نفر در جاده های روستائی و 17 نفر در سایر جاده ها گزارش گردیده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه در تیرماه امسال 112نفر (24 زن و 88مرد) در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست داده اند، اضافه کرد: این آمار نسبت به تیر ماه سال گذشته 104 نفر(28 زن و 76 مرد) 7.7 درصد افزایش داشته است.

سلیمان پور ادامه داد: در چهار ماهه نخست امسال 10هزار و 291 مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه نموده اند که از این تعداد 2941 نفر زن و 7 هزار و 350 نفر مرد هستند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 11.1 درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مصدومین و فوتی های حوادث ترافیکی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومین و فوتی های حوادث ترافیکی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید