محمدرضا داورزنی: ورزشکاران ما شرایط خاص مملکت را درک نمایند

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در جلسه مشترک رؤسای فدراسیون های ورزشی با مسعود سلطانی فر گفت: بنا داریم برنامه تقدیر از قهرمانان بازی های آسیایی را به زودی برگزار کنیم.

محمدرضا داورزنی: ورزشکاران ما شرایط خاص مملکت را درک نمایند

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، محمدرضا داورزنی در این نشست که با حضور نماینده سازمان مالیاتی کشور برگزار گردید گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های فدراسیون های ورزشی مباحث مالیاتی بود که در سال های اخیر به نوعی فدراسیون های ما را دچار شوک نموده است.

وی اضافه کرد: درست است که فدراسیون های ورزشی از پرداخت مالیات معاف هستند اما باید اظهار نامه مالیاتی را تسلیم اداره مالیات نمایند که این کار طی 4 الی 5 سال انجام نشد و مسائل زیادی را به وجود آورد. برای برطرف این مسائل جلسات زیادی برگزار کردیم و از نماینده اداره مالیات هم دعوت کردیم که ابهامات بخصوص در بحث مالیات بر ارزش اضافه کرده را شرح بدهند.

داورزنی تاکید نمود: البته از ابتدای سال 96 همه اظهارنامه ها رد شده و مسئله ای وجود ندارد اما برای حل مسائل قبلی در این حوزه باید از حداکثر ظرفیت و ابزارهای قانونی استفاده کنیم تا با کار کارشناسی همه موارد مرتفع گردد.

او در مورد پرداخت پاداش قهرمانان مدال آور در بازی های آسیایی گفت: یک کوشش مضاعف و همه جانبه انجام شده تا این مراسم به موقع برگزار و پاداش ها پرداخت گردد. سال گذشته 31 اردیبهشت تجلیل از قهرمانان برگزار گردید و سال جاری هم به زودی این مراسم برگزار خواهد شد و از برنامه عقب نیستیم. همه ورزشکاران شرایط خاص مملکت را قطعاً درک می نمایند و شایسته نیست با تصمیمات احساسی کارهایی انجام دهند که باعث التهاب بیشتر جامعه در چنین روزهایی گردد.

داورزنی در خاتمه تاکید نمود: در حالی جوانان گمنام این مملکت در مرزهای شرقی و غربی مظلومامه جانشان را برای این خاک می دهند ورزشکاران ما نباید برای چند ریال کمتر یا بیشتر مشکل ایجاد نمایند. اگر کسی مدال را برای پاداش و سکه و نه برای بالا بردن پرچم کشورش گرفته برای این آب و خاک به میدان نرود بهتر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محمدرضا داورزنی: ورزشکاران ما شرایط خاص مملکت را درک نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا داورزنی: ورزشکاران ما شرایط خاص مملکت را درک نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید