فراخوان جایزه یونسکو (کالینگا) در زمینه عمومی سازی علم 2021

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، همه افرادی که به وسیله نویسندگی، سخنرانی، فیلم سازی و یا تهیه نمایندگی برنامه های رادیویی و تلویزیونی فعالیت چشمگیری در زمینه انتقال (مؤثر) دانش، پژوهش و فناوری به عموم مردم انجام داده باشد، می توانند در فراخوان جایزه یونسکو (کالینگا) در زمینه عمومی سازی علم 2021 شرکت نمایند.

فراخوان جایزه یونسکو (کالینگا) در زمینه عمومی سازی علم 2021

شرکت نمایندگان در این فراخوان باید دانش و اطلاعات کافی در مورد نقش علم، فناوری و پژوهش عمومی در بهبود رفاه عمومی، غنی سازی میراث فرهنگی ملت ها و یافتن راهکار برای برطرف مسائل جهانی داشته باشند و هر کشور عضو یونسکو می تواند به توصیه انجمن های علمی، انجمن ملی نویسندگان و یا روزنامه نگاران علمی یک نفر واجد شرایط را به وسیله کمیسیون های ملی به یونسکو معرفی کند.

جایزه این فراخوان به مبلغ 40 هزار دلار به همراه گواهی نامه و مدال نقرۀ آلبرت اینشتین یونسکو به برندگان اعطا می گردد.

علاوه بر این، به فرد منتخب یاری هزینه 5 هزار دلاری و یک گواهی نامه به همراه فرصت مطالعاتی دو تا چهارهفته ای به کشور هند (به هزینه دولت هند) برای فعالیت های علمی اعطا خواهد شد.

متقاضیان باید با توجه به اطلاعات و شرایط مندرج در اطلاعیه جایزه، نسبت به تکمیل فرم و ارسال مدارک مربوطه اقدام نمایند. مدارک باید به صورت الکترونیک حداکثر تا 15 اردیبهشت 1400 به ایمیل [email protected] ارسال گردد و هرگونه نقص و یا تأخیر در ارسال مدارک، مانع آنالیز آن خواهد شد.

مدارک لازم:

الف) رزومه کامل شامل شرح سوابق فعالیت ها

ب) فرم ثبت نام تکمیل شده (قابل دریافت از اینجا)

ج) شرح مختصری از نتایج اقدامات صورت گرفته در زمینه ترویج علم (برای تکمیل پرونده می توان نشریات یا اسناد مهم مربوط به فعالیت های را نیز ارسال کرد)

د) شرح اینکه چگونه این فعالیت به ترویج علم یاری نموده است.

علاقه مندان جهت دریافت فرم و اطلاعات بیشتر می توانند به اینجا مراجعه نمایند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "فراخوان جایزه یونسکو (کالینگا) در زمینه عمومی سازی علم 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جایزه یونسکو (کالینگا) در زمینه عمومی سازی علم 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید