سایپا برای طلسم شکنی و استقلال برای حفظ رکورد 100 درصدی

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، دو تیم استقلال و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور به مصاف هم می روند که این چهارمین تقابل دو تیم در همه ادوار جام های حذفی می باشد.

سایپا برای طلسم شکنی و استقلال برای حفظ رکورد 100 درصدی

استقلال و سایپا پیش از این 3 بار در جام های حذفی گذشته به مصاف هم رفته اند که آبیها در هر 3 دیدار گذشته پیروز شده اند تا آمار 100درصد پیروزی برابر سایپا در جام حذفی برای این تیم ثبت شود.

اولین رویارویی دو تیم در جام های حذفی به فصل 79-78 باز می شود که آبی پوشان با دبل داریوش یزدانی موفق شدند به پیروزی دو بر یک برسند. تک گل سایپا در این بازی توسط رجبی به ثمر رسید.

دومین بازی دو تیم در جام های حذفی به فصل 83-82 باز می شود که آبی پوشان در آن بازی هم با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند. برای استقلال در آن بازی یدالله اکبری و علیرضا نیکبخت واحدی گلزنی کردند و تک گل سایپا نیز گل به خودی بود که مدافعان استقلال به اشتباه وارد دروازه خودی کردند.

سومین تقابل دو تیم در جام های حذفی به فصل 92-91 باز می شود که استقلالی ها در آن بازی پیروزی پر گل 4 بر صفر را به دست آوردند. آرش برهانی در آن بازی 2 گل زد و فرزاد حاتمی به همراه ویسنته آرزه هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

آبی پوشان در هر 3 دوره قبلی که با سایپا در جام حذفی دیدار داشتند تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتند، 2 بار به فینال رسیدند و یکبار هم قهرمان جام حذفی شدند.

باید دید چهارمین تقابل استقلال و سایپا در جام های حذفی که از ساعت 16:45 پنجشبه 10 آبان در استادیوم آزادی برگزار می شود تبدیل به چهارمین پیروزی استقلال می شود یا اولین پیروزی سایپا.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سایپا برای طلسم شکنی و استقلال برای حفظ رکورد 100 درصدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا برای طلسم شکنی و استقلال برای حفظ رکورد 100 درصدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید