رونمایی از پرسپولیسِ بعد از محرومیت

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، پرسپولیس با حداقل چهار تغییر نسبت به آخرین تقابلش با سپیدرود دوباره مقابل این تیم می ایستد.

رونمایی از پرسپولیسِ بعد از محرومیت

از یک طرف پرسپولیس بعد از نزدیک به 50 روز در یک مسابقه رسمی به میدان خواهد رفت و طرفدارانش عطش تماشای این مسابقه را خواهند داشت و از سوی دیگر انتظار برای رونمایی از بازیکنان جدید می تواند جذابیت های این مسابقه را برای بیشتر کند. در این بازی از بازیکنانی مثل شریفی، سروش و شیری در ترکیب اصلی پرسپولیس رونمایی خواهد شد و اگر برانکو به سیدجلال به خاطر مصدومیت تازه اش بازی ندهد، احتمال بازی کردن محمد نادری هم وجود دارد. از جمع این بازیکنان، مهدی شریفی از ابتدای فصل با پرسولیس فقط تمرین نموده و به شدت منتظر نشان دادن توانایی هایش در این بازی است. سروش رفیعی و مهدی شیری هم طی دو تا سه ماه اخیر در تمرینات پرسپولیس حاضر بوده اند و برای این مسابقه انگیزه زیادی دارند.

این پرسپولیس به دو دلیل دیدن دارد: اول، ناکامی سه چهار ساله اش در جام حذفی که حالا دنبال انتها دادن به آن است و دیگر، جذابیت هایش بعد از یک محرومیت طولانی. تمام یک سال گذشته را پرسپولیس بدون بازیکن جدید از سر گذراند و حالا که پنجره های جابجایی را به رویش باز نموده اند، آماده است برای رونمایی از ستاره های تازه اش. ستاره هایی که البته خیلی هایشان از جمله مهدی شریفی و سروش رفیعی که چند ماه اخیر را دور از میدان و تنها در تمرینات تیم برانکو گذرانده اند، به قول آن مَثل معروف حکم هندوانه دربسته را برای پرسپولیس دارند و شاید حتی خود پروفسور هم نداند که تا چه اندازه به کار او و تیمش خواهند آمد.

در واقع پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپیدرود خواهد رفت که با حضور بازیکنان جدیدش، ترکیب این تیم تا حدود زیادی دستخوش تغییر شده و نسبت به نیم فصل اول متفاوت خواهد بود. هر چند پرسپولیس به خاطر دوری ملی پوشانش و همین طور دومیت ها و محرومیت ها همچنان تعدادی از بازیکنان خود را در این مسابقه در اختیار نخواهد داشت اما حضور بازیکنان جدید می تواند دلگرم نماینده باشد و طرفداران را برای تماشای این بازی منتظر نگه دارد.

از یک طرف پرسپولیس بعد از نزدیک به 50 روز در یک مسابقه رسمی به میدان خواهد رفت و طرفداران این تیم عطش تماشای این مسابقه را خواهند داشت و از سوی دیگر انتظار برای رونمایی از بازیکنان جدید می تواند جذابیت های این مسابقه را برای طرفداران پرسپولیس و اهالی فوتبال بیشتر کند. در این بازی از بازیکنانی مثل مهدی شریفی، سروش رفیعی و مهدی شیری در ترکیب اصلی پرسپولیس رونمایی خواهد شد و اگر آقای سرمربی به سیدجلال هم به خاطر مصدومیت تازه اش بازی ندهد، احتمال بازی کردن محمد نادری هم وجود دارد.

از این جمع و در بین سه نفر اول، مهدی شریفی از ابتدای فصل با پرسولیس فقط تمرین نموده و به شدت منتظر نشان دادن توانایی هایش در این بازی است. سروش رفیعی و مهدی شیری هم طی دو تا سه ماه اخیر در تمرینات پرسپولیس حاضر بوده اند و برای این مسابقه انگیزه زیادی دارند. محمد نادری که قبل از اردوی قطر به پرسپولیس پیوست، بعد از یک نیم فصل سکونشینی در بلژیک خیلی دوست دارد در این مسابقه به میدان برود و ثابت کند که خرید قابلی است. همچنین احتمال بازی کردن بودیمیر در نیمه دوم وجود دارد. هر چند با دیر اضافه شدن او به تمرینات این احتمال پررنگ نیست و از طرفی آی تی سی این بازیکن هم هنوز به ایران نرسیده که کارت بازی اش را صادر نمایند.

در واقع برانکو حتی بعد از انتها محرومیت هم آنقدرها که فکر می کردیم، دستش برای انتخاب بازیکن باز نیست و برای چیدن ترکیب اصلی باز هم باید دردسر بکشد. او علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی را به دلیل خستگی بعد از همراهی تیم ملی در اختیار ندارد و اگر پست هافبک دفاعی اش خالی نبود، به احمد نوراللهی هم استراحت می داد اما به توجه به محرومیت کمال و مصدومیت ربیع خواه و همین طور غیبت بشار رسن، تصمیم گرفت نوراللهی را به رشت ببرد و حتما او را بازی خواهد داد. درست مثل سیدجلال که در آخرین تمرین با تیم همراه شده بود و به نظر می رسد مسئله ای برای بازی کردن ندارد.

جالب اینکه پرسپولیس با حداقل با چهار تغییر نسبت به آخرین تقابلش با سپیدرود دوباره مقابل این تیم می ایستد. تیم برانکو آخرین بار در بازی رفت لیگ برتر که روز اول مهر در استادیوم آزادی برگزار گردیده بود، به مصاف سپیدرود رفت و در یک بازی سخت و با تک گل آدام همتی در دقیقه انتهای سه امتیاز را گرفت.

در آن بازی که پیش از دربی و پیش از بازی با السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برگزار گردید، پرسپولیس با ترکیبی به میدان رفت که حداقل چهار نفرشان فردا بازی نخواهند کرد. از آن ترکیب بیرانوند و رسن فعلا در اردوی تیم حضور ندارند، منشا از پرسپولیس جدا شده و انصاری هم مصدوم است. گذشته از این، سیدجلال و نوراللهی هم در آن مسابقه در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفته بودند که شاید فردا در رشت بازی ننمایند.

در واقع پرسپولیس در این بازی نسبت به بازی قبلی اش مقابل تیم علی کریمی حداقل 4 و حداکثر 6 تغییر خواهد داشت. از سوی دیگر نسبت به آخرین بازی رسمی پرسپولیس در لیگ برتر (بازی با پارس جنوبی)، بازیکنانی مثل عالیشاه، مصلح، نعمتی، علیپور و خلیل زاده حتما فیکس خواهند بود. البته سپیدرود هم وضعیت بهتری نسبت به پرسپولیس ندارد چرا که در این بازی پیغام صادقیان، میلاد شیخ سلیمانی، میثم تهی دست و لوکا نوزادزه را به طور قطع به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت آنها شاید سومین شکست علی کریمی مقابل تیم برانکو را رقم بزند. علی کریمی در قامت سرمربی دو بار مقابل پرسپولیس ایستاده که یک بار در روز قهرمانی فصل گذشته قرمزها سه بر صفر باخت و در بازی رفت لیگ سال جاری هم با یک گل بازنده شد تا با ناکامی مطلق مقابل برانکو ایوانکوویچ بایستد.

11 - 770

منبع: ایران ورزشی

به "رونمایی از پرسپولیسِ بعد از محرومیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پرسپولیسِ بعد از محرومیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید