دانشگاه مازندران صاحب خوابگاه 350 ظرفیتی می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، آیین کلنگ زنی پروژه بلوک 7 خوابگاهی دختران دانشگاه مازندران که با همّت خیّر نیکوکار، سید محمدصالح طاهری ساخته می گردد، با حضور رییس دانشگاه مازندران در محل سرای دانشجویی حضرت زینب(س) این دانشگاه برگزار گردید.

دانشگاه مازندران صاحب خوابگاه 350 ظرفیتی می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، دکتر سیدخلاق میرنیا، رئیس دانشگاه مازندران در این آیین با اظهار خرسندی از ورود خیّران نیکوکار به امر توسعه و تعالی دانشگاه مازندران گفت: از اینکه یک خّیر نیکوکار به یاری دانشجویان و در واقع به یاری برادران و خواهران خود در دانشگاه آمده است خرسندیم.

رییس دانشگاه مازندران با اعلام ضرورت همکاری بیشتر خیّرین آموزش عالی با این دانشگاه اظهار کرد: در طول سه سالی که در دانشگاه هستم، در راستای تحقق مساعدت بیشتر خّیرین بسیار کوشش کردم و فکر می کنم که از برکات همان جلسات و پیگیری هاست که امروز شخصی مانند آقای طاهری به یاری دانشگاه آمد و قرار است که انشاءالله کار بسیار بزرگ و ماندگاری را در دانشگاه مازندران انجام دهد.

میرنیا با بیان اینکه هم اکنون در خوابگاه دختران، حدود 1400 دانشجو سکونت دارند و بیش از 1000 نفر نیز در خوابگاه خودگردان اسکان دارند، اعلام کرد: برنامه دانشگاه مازندران در راستای توسعه فضای خوابگاهی دانشجویان در حد مطلوب است.

رییس دانشگاه مازندران تاکید نمود: داشتن امنیت و کیفیت در زندگی، می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روح و روان، درس خواندن و کیفیت تحصیل دانشجویان داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، این مجموعه در زمینی به مساحت 3200 متر مربع با ظرفیت 350 نفر در 4 طبقه و در طی مدت 18 ماه ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانشگاه مازندران صاحب خوابگاه 350 ظرفیتی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه مازندران صاحب خوابگاه 350 ظرفیتی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید