خبرنگاران تعطیلی تمامی اماکن ورزشی گیلان تا اطلاع ثانوی

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، رشت - خبرنگاران - تمامی اماکن ورزشی گیلان به منظور کنترل و پیشگیری بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.

خبرنگاران تعطیلی تمامی اماکن ورزشی گیلان تا اطلاع ثانوی

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار وبلاگ ساعت فانتزی در رشت گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و با توجه به ضروررت تامین سلامت جسمی ورزشکاران همه اماکن ورزشی این استان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

مریم بخشی اضافه نمود: به منظور پیشگیری از ابتلای احتمالی به ویروس کرونا، دقایقی پیش یک جلسه اضطراری توسط مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان برگزار و در نهایت تصمیم به تعطیلی تمامی اماکن ورزشی در این استان گرفته شد.

وی ادامه داد: با توجه به تصمیم گرفته شده ، از امروز (یکشنبه) چهارم اسفند ماه تمامی اماکن ورزشی تعطیل خواهد شد و این دستور نیز به تمامی ادارات ورزش شهرستانها ابلاغ شده تا آنان نیز اقدام به تعطیلی اماکن ورزشی شهرهای خود داشته باشند.

وی اعلام کرد: در این راستا از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها گیلان درخواست کردیم تا با سرکشی مداوم و نظارت بر چگونگی اجرای این دستور العمل ، برای انجام کارهای پیشگیرانه شیوع بیماری کرونا حساسیت لازم را به خرج دهند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان اعلام نمود: همچنین از مدیران اماکن ورزشی بخش خصوصی گیلان نیز درخواست داریم تا در این رابطه و تعطیلی اماکن ورزشی همکاری لازم را با اداره ورزش و جوانان گیلان داشته باشند.

بخشی توضیح داد: امیدواریم به زودی شاهد پیشگیری و ریشه کن شدن بیماری کرونا در استان گیلان و در سطح کشور باشیم تا دوباره شاهد حضور ورزشکاران در میادین و اماکن ورزشی باشیم و فعالیت های ورزشی در گیلان و در سراسر کشور روال عادی خود را سپری کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تعطیلی تمامی اماکن ورزشی گیلان تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی تمامی اماکن ورزشی گیلان تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید