خامس: با کی روش روزهای بهتری خواهیم داشت

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، معتقدم کی روش کارش را به خوبی انجام داده است و با او روزهای بهتری خواهیم داشت. ما تیم جوان شده ای هستیم و آینده بسیار خوبی در انتظار ما خواهد بود.

خامس: با کی روش روزهای بهتری خواهیم داشت

خامس: با کی روش روزهای بهتری خواهیم داشت

کلمبیا که در گروه آرژانتین با قاطعیت رتبه اول را کسب نموده بود، بامداد امروز در ضربات پنالتی به شیلی باخت و از کوپا آمه ریکا حذف شد؛ در حالی که در هیچ دیداری بازنده نشد و حتی یک گل هم دریافت نکرد.

خامس رودریگز، ستاره تیم ملی کلمبیا حذف تیمش و نیز صعود آرژانتین را کاملا غیرمنصفانه می داند. او به وبلاگ ساعت فانتزی گفت: فوتبال خیلی وقت ها ورزشی ظالمانه است و خیلی مواقع نتایجی غیرمنصفانه در آن رقم می خورد. اگر شک دارید، ببینید که چگونه تیمی مثل آرژانتین که عملا مرده بود، حالا در نیمه نهایی است و در عوض ما که بازی های فوق العاده ای ارائه داده بودیم، الان تیم حذف شده هستیم. ما در هیچ دیداری در 90 دقیقه بازنده نشدیم ولی از جام بیرون رفتیم. سوای همه چیز، معتقدم عملکرد ما در این رقابت ها بسیار خوب بود و این غیر قابل انکار است.

خامس سپس به تمجید از کی روش پرداخت و گفت: معتقدم کی روش کارش را به خوبی انجام داده است و با او روزهای بهتری خواهیم داشت. ما تیم جوان شده ای هستیم و آینده بسیار خوبی در انتظار ما خواهد بود. تنها دلیل حذف ما بدشانسی بود. در مراحل حذفی شما همواره به کمی شانس هم احتیاج دارید.

منبع: ایران ورزشی

به "خامس: با کی روش روزهای بهتری خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خامس: با کی روش روزهای بهتری خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید