حیدری: بهتر بود خادم در کشتی می ماند و از مشاوره ها استفاده می کرد

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، نایب رئیس پیشین فدراسیون کشتی گفت: بهتر بود رسول خادم در فدراسیون می ماند اما از مشاوره دیگران هم استفاده می کرد تا اشتباهات رفع شوند.

حیدری: بهتر بود خادم در کشتی می ماند و از مشاوره ها استفاده می کرد

علیرضا حیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت فانتزی در مورد استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی گفت: نظر من این است که خادم نباید می رفت.6-7 سال کشتی دست او بوده و باید تا المپیک 2020 می ماند و کار می کرد.

وی ادامه داد: بهتر بود خادم می ماند و حرف ها را می شنید. انجام اصلاحات را بهتر از رفتن خادم می دانستم. سال ها زحمت کشیده بود و اگر می ماند و از مشاوره برخی افراد استفاده می کرد کار بهتر پیش می رفت. نه اینکه نفراتی که اطرافش هستند خوب نیستند، اما عده ای هم که بیرون هستند حرف های درستی می گویند.

دارنده 6 مدال کشتی دنیا و المپیک در مورد نتایج کشتی در مسابقات دنیای بوداپست تاکید نمود: حتما اشتباهاتی بوده که به این شکل نتیجه گرفتیم. حتما درست کار نکردیم که نتیجه نگرفتیم. وقتی که تمام عوامل درست سر جایشان باشند طبیعتا نتیجه هم می گیریم اما وقتی این قطعات در جای خود قرار نگرفته باشند اتفاق خوبی هم نمی افتد.

حیدری در مورد آینده کشتی گفت: بعید می دانم رسول خادم دیگر قصد برگشتن داشته باشد. کشتی آدم ارزشمندی را از دست داد. هر فردی که بیاید وزارت ورزش باید حمایت کند چون بدون حمایت نمی گردد کار کرد. اگر به کشتی رسیدگی نگردد، هر کسی هم بیاید کار پیش نمی رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حیدری: بهتر بود خادم در کشتی می ماند و از مشاوره ها استفاده می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدری: بهتر بود خادم در کشتی می ماند و از مشاوره ها استفاده می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید