تغییر سیاست باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان، پای مجیدی در میان است

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، سیاست باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان استقلال تغییر خواهد نمود.

تغییر سیاست باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان، پای مجیدی در میان است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت فانتزی، قرارداد چند بازیکن تیم فوتبال استقلال از جمله مهدی رحمتی، سیدحسین حسینی، علی کریمی، وریا غفوری، پاتوسی و ... به سرانجام رسیده و باشگاه استقلال طبق مصوبه هیئت مدیره قصد داشت کار تمدید قراردادها را شروع کند تا مسائل چند سال اخیر استقلال دوباره تکرار نگردد.

خبر می رسد که قرار است سیاست باشگاه استقلال در مورد مذاکره با بازیکنان تغییر کند، این تصمیم طی جلسات فرهاد مجیدی با مدیران باشگاه گرفته شده و سرمربی موقت استقلال اشاره نموده که برای بستن تیم برای فصل آینده چه او حضور داشته باشد، چه سرمربی خارجی، نباید با هر بازیکنی طبق هر آپشنی قرارداد بسته گردد. بازیکنانی که سر موعد برای قرارداد با باشگاه حاضر نشده و به نوعی زمان را می گیرند، باید از لیست تیم خارج شوند، چرا که طی سال های اخیر این اتفاق بارها برای باشگاه استقلال اتفاق افتاده و مدیران باشگاه نیز به دلیل تحت فشار قرار دریافت از سوی طرفداران، بنا به خواسته بازیکنان قراردادها را بسته اند. این فصل در جابجایی، باشگاه استقلال زیر بار هر درخواستی نخواهد رفت.

مجیدی روز گذشته پس از بازی با سپیدرود، به بازیکنان استقلال گفت که قبل از بستن قرارداد با استقلال، باید با طرفداران قرارداد ببندند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تغییر سیاست باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان، پای مجیدی در میان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر سیاست باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان، پای مجیدی در میان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید