اقدامات اورژانس البرز، از اسفند 97 تا فروردین 98

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی البرز گفت: مرکز اورژانس البرز از 24 اسفند ماه تا هفتم فروردین، یازده هزار و دویست و چهارده ماموریت انجام داده است.

اقدامات اورژانس البرز، از اسفند 97 تا فروردین 98

به گزارش خبرنگار از ، مهرداد بابایی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی البرز با بیان این که با توجه به شرایط ویژه شیوع کرونا و قرار دریافت در تعطیلات نوروزی، کارشناسان این مرکز علاوه بر انجام ماموریت های روزانه، مشغول خدمات ویژه به مبتلایان به کرونا ویروس و نیز اجرای طرح سلامت نوروز هستند، گفت: تعداد ماموریت های صورت گرفته از 24 اسفند تا صبح پنجشنبه، 7 فروردین، یازده هزار و دویست و چهارده مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 20 درصدی همراه بوده است.

او افزود: تعداد تماس تلفنی پاسخ داده شده توسط کارشناسان پرستاری واحد ارتباطات اورژانس 115 البرز، 62 هزار و ششصد و چهل و سه تماس بوده که در قالب ارائه مشاوره و یا اعزام آمبولانس به تماس گیرندگان پاسخ داده شده است.

بابایی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، حدود شصت درصد تماس های برقرار شده با مرکز ارتباطات اورژانس البرز مربوط به سوالات در مورد بیماری کرونا ویروس و علائم و نشانه های ابتلا به این بیماری بوده است.

او افزود: تعداد بیمارانی که به هر نحوی از خدمات اورژانس 115 البرز بهره مند شدند، 8 هزار و ششصد و یازده نفر بوده که از این تعداد 2 هزار و ششصد و چهل و هشت نفر ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی، به مراکز درمانی منتقل شده و 5 هزار و پانصد و سی و یک نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی البرز گفت: در جریان انجام این تعداد ماموریت، پانصد و هفتاد و هشت مورد مربوط به امداد رسانی به حوادث ترافیکی و 10 هزار و پانصد و شش ماموریت نیز به درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی مربوط بوده است.

د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اقدامات اورژانس البرز، از اسفند 97 تا فروردین 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات اورژانس البرز، از اسفند 97 تا فروردین 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید