اعضای شورای شهر منتقد به عملکرد شهرداری اهر حق جلسه نگیرند

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، میرجلال الدین موسوی عصر امروز سه شنبه در تبادل نظر با خبرنگاران در واکنش به نقدها اخیر بعضی از اعضای شورا به عملکرد شهردار با بیان اینکه تا بحال هیچ بسته حمایتی و پیشنهادی از سوی اعضای شورا توسط شهردار بی پاسخ نمانده، اظهار کرد: تعجب بنده از کسانی است که بدون ارائه هیچ پیشنهاد و راه حل حمایتی نسبت به بهبود وضعیت نامطلوب مالی و مالی شهرداری، زبان به انتقاد تند و تیز می گشایند و با فرافکنی های متعدد سعی در مختل کردن هرچه بیشتر موقعیت فعلی شورا و شهرداری دارند.

اعضای شورای شهر منتقد به عملکرد شهرداری اهر حق جلسه نگیرند

وی ادامه داد: بطور مثال در گیر و دار اجرای پی در پی احکام قضایی که توسط شاکیان خصوصی بر علیه شهرداری انجام می گیرد، کدام شورا به درب شاکی خصوصی مراجعه نموده تا اجرای حکم را به تاخیر بیاندازد؟! کار شورا در وضعیت فعلی شهرداری مگر جز انجام این امور است؟!

موسوی اضافه نمود: عده ای بر سر مسئولیت آمده و با دریافت رای مردم، اتاق فکرشان در جای دیگر و فقط حضور فیزیکی شان در نهاد شورا است؛ البته گاهی نیز این حضور فیزیکی صرفا برای برطرف تکلیف و چند جلسه در میان انجام می گردد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه که شورا به عنوان پشتیبان فکری شهرداری است و تئورسین سیستم اجرایی شهری به شمار می رود، ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی شهرداری مطلوب نیست و اخذ گزارشات مستمر توسط شورا از شهردار که مدام حاکی از ورشکستگی اقتصادی این دستگاه است، باید پرسید نقادانی که خود پشت میز خدمت به مردم نشسته و منتقد ظاهر شده اند، کدام راه چاره برون رفت از وضعیت و برنامه پیشرفت اقتصادی را ارائه داده اند که به آن ها عمل نشده؟ آن هایی که می گویند پول مهم نیست سر ماه، وقتی حق الجلسه به تاخیر افتاد؛ زمین و زمان را به هم ندوزند.

وی اضافه نمود: اگر این اعضای شورا نگران حال شهر و شهرداری هستند، اولین اقدامشان این باشد که اعلام نمایند بعنوان شورا، مابقی مدت مسئولیت را افتخاری کار خواهند کرد و صورت جلسه برای عدم دریافت حق الجلسه امضا نمایند. بنده اعلام می دارم اولین موافق عدم دریافت حق جلسه هستم.

وی با اشاره به اینکه کم باید حرف زد و بسیار باید کار کرد، خاطر نشان کرد: تا به حال جهت آرامش جو شهر و خاطر آسوده مردم تمایل به باز کردن خیلی از حواشی را نداشتم اما دوستانی این را نپسندیدند. باید پرسید شهردار از لحظه ای که آمده آیا از باتلاق اقتصادی خلاصی یافته که وعده ای هم بدهد؟ کدام وعده را داده که عمل ننموده؟!! میدان دواب بعنوان یکی از منابع پایدار درآمد شهرداری به شمار می رود و باید نقادان بگویند برای از دست نرفتن این درآمد پایدار چه نموده اند؟ بهتر است بگویند در نگهداری داشته ها چه نموده اند؛ ابتکار و خلاقیت پیش کش خودشان! اینکه میزان تحقق بودجه امسال شهرداری به 50درصد هم نمی رسد، مسلم و شفاف است اما راه چاره برای تحقق ببشتر بودجه چیست؟ چه راه چارهی برای بالا رفتن میزان تحقق بودجه از ابتدای 97 تا بحال نموده اند؟ گفته اند بودجه ای تصویب می کنیم که شکستش از همین الان تعیین است. ما در مقام انتقاد نیستیم و باید عمل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعضای شورای شهر منتقد به عملکرد شهرداری اهر حق جلسه نگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای شورای شهر منتقد به عملکرد شهرداری اهر حق جلسه نگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید