آشنایی با کافه بازی های ایران، جایی برای دورهمی های هیجان انگیز

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، معرفی کافه بازی های ایران

این روزها کافه گردی یکی از فعالیت هایی است که اغلب جوانان و نوجوانان را به سمت خود جذب نموده است؛ کافه ها هر کدام بنابر محیط و شرایطی که دارند می توانند برای شما تبدیل گوشه ای دنج و دلنشین یا محیطی سرشار از شور و هیجان باشند، این بستگی به نوع انتخاب و سلیقه ای که افراد دارند نیز دارد. اخیر نوع جدید از کافه های بین جوانان محبوب شده و آن کافه بازی یا کافه برد ها Board Game Café نیز هستند. کافه هایی در این زمینه مفهوم نسبتا جدیدی هستند، که در سال های اخیر رشدش سرعت گرفته و می توان آن را محل تلاقی و برخورد دو مفهوم کافه و بازی رومیزی دانست. تصور کنید در کنار عطر قهوه و طعم دلچسب سیب زمینی که در کافه وجود دارد شما در کنار جمعی از دوستانتان در حال بازی و هیجان هستید. در اغلب این کافه ها قفسه ای، کُنجی، میزی، چیزی را به بردگیم اختصاص داده اند و هر کدام به فراخور توان خود تعدادی بازی را به مراجعان یاد می دهند. اگر اهل بازی و هیجان هستید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از مجله گردگشری خبرنگاران همراه با ما در معرفی کافه بازی های ایران همراه باشید.

آشنایی با کافه بازی های ایران، جایی برای دورهمی های هیجان انگیز

چند دلیل برای رفتن به کافه بازی

گران بودن: بازی های فکری خارجی به دلیل این که به کشور وارد می شوند قیمت نسبتا بالایی دارند؛ از همین رو به منطقی است که برای بازی به سمت کافه بازی های موجود در سطح شهر بروید.

تجربه یکبار بازی: توجه داشته باشید که قبل از اینکه بخواهید مبلغ زیادی را بابت خرید کالایی بدهید باید به این موضوع توجه کنید آیا اصلا به آن کالا علاقه دارید! از همین رو ما پیشنهاد می کنیم که اول یکی دوبار برای بازی به کافه بازی ها بروید بعد در صورت علاقه می توانید برای خرید یک گیم برد یا بازی رومیزی اقدام کنید.

کوهی از بازی: توجه داشته باشید که شما ممکن است بتوانید دو الی سه گیم برد را برای خودتان تهیه کنید، اما در کافه بازی های ممکن است گاهی ده ها بازی متنوع و جالب وجود داشته باشد که شما با میل و علاقه خودتان یکی را انتخاب می کنید.

آموزش رایگان بازی: کافه داران برای جلب نظر مشتریان خود سعی در آموزش بازی به شما خواهند کرد و به این ترتیب زحمت خواندن چند صفحه انگلیسی از دوش شما برداشته می گردد؛ علاوه بر این آن ها همانند یک راهنما در کنار شما هستند تا اگر جایی به مسئله ای برخوردید به شما یاری نمایند.

منوی خوشمزه: شما می توانید در حین بازی هر چیزی که هم می خواهید را از منوی کافه ها انتخاب کنید.

دیگر دلیل مهمی که برای رفتن به کافه بازی ها وجود دارد این است که می توانید در کنار دیگران احساس خوبی را بدست بیاورید و با افراد جدید آشنا شوید و روابط اجتماعیتان را گسترش دهید.

روش کار کافه بازی ها

برای رفتن به کافه بازی ها شما همانند دیگر کافه های که می روید، می توانید سفارش خوراکی خودتان را بدهید و در کنار آن بازی مورد علاقه خودتان را به کافه دار بگویید تا بیاورد. بهتر است که قبل از رفتن به سمت این کافه ها تلفنی میزتان را رزرو کنید. در بسیاری از کافه بازی ها میزهای دونفره مخصوص زوج ها و یا علاقمندان بازی دو نفره وجود دارد و بعضی کافه ها هم میزهای بزرگ برای بازی های پرجمعیت دارند.

نحوه محاسبه هزینه های مربوط به بازی در کافه بازی ها:

هزینه کل = هزینه بازی / ساعت × تعداد نفرات + هزینه سفارش (منو)

معرفی کافه بازی های ایران

در ادامه مطلب مربوط آشنایی با کافه بازی های ایران می خواهیم بر اساس شهر کافه بازی های مناسب را خدمتتان معرفی کنیم.

کافه برد

یکی از بهترین و حرفه ای ترین کافه بازی های ایران که در شهر تهران در حال فعالیت است، کافه برد در خیابان مطهری است. این کافه فضای لازم برای هر بازی را در اختیارتان قرار می دهند و در 4 دسته با توجه به زمانی که می خواهید بازی کنید طبقه بندی شده اند. با توجه به اینکه بازی های نام برده همه خارجی هستند پیشنهاد می گردد که برای دفعات اولیه به کافه بازی ها بروید تا فاز بازی دستتان بیاید.

آدرس کافه برد: خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، پلاک 120، طبقه زیر همکف

شماره تماس: 88867924

آدرس اینستاگرام کافه برد: @cafeboard

کافه گیک

یکی دیگر از کافه بازی های ایران فعالیت دارد، کافه گیک است. این کافه انواع مختلفی از بازی ها را دارد که سر صبر و حوصله می توانید هر کدام را که دوست دارد اول یاد بگیرید و سپس به همراه دوستان به بازی بپردازید. در کنار بازی های متنوع و هیجان انگیز شما می توانید از منو خوشمزه کافه گیک هر چیزی که می خواهید را سفارش دهید. نکته قابل توجه در کافه گیک این است کادر بسیار خوش برخورد و صبوری دارد و در کمال آرامش بازی ها را به شما آموزش می دهند و همانند دکمه F1 راهنمای شما در مواقع احتیاج هستند.

توجه داشته باشید که در کافه بازی ها حتما لازم نیست که شما بازی کنید می توانید حتی به این کافه های پر هیجان بروید و تنها سفارش خوراکی های خوشمزه این کافه را بدهید؛ گفتنی است که در این کافه خوراکی هایی وجود دارد که مخصوص خودشان است و نمونه آن ها را در کافه های دیگر نمی توانید پیدا کنید.

آدرس کافه گیک: کریمخان، خیابان سنائی، کوچه سوم، پلاک4

شماره تماس: 88300805

آدرس اینستاگرام: @-cafegeek-

کافه مایند اسپورت

مایند اسپورت یکی دیگر از کافه بازی های ایران است که در محدوده خیابان گیشا قرار گرفته است. این کافه یکی از متفاوت ترین و کاملترین کافه ها برای انواع بازی های بردی و گروهی است. در حقیقت به این کافه بیشتر از اینکه یک کافه بگویند باشگاه فکری یا یک انجمن تخصصی بازی می گویند. ضروری است بدانید که کافه مایند اسپرت با توجه به تعداد بسیار بالای بازی هایی که دارد برای هر شخص یا گروه و با هر سلیقه ای چندین و چند پیشنهاد جذاب خواهد داشت. در کافه بازی مایند اسپرت قرار است شما در قالب هر شخصیتی که در رویاهایتان آرزویش را داشتید بروید و برای چند ساعتی از دنیای واقعی خارج و وارد دنیای زیبای بازی ها شوید.

آدرس کافه مایند اسپورت: گیشا، خیابان بلوچستان

شماره تماس: 86111863

آدرس اینستاگرام کافه مایند اسپورت: @mindsportcenter

کافه بردلند

از دیگر کافه بازی های ایران که می توان گفت حرف های بسیاری در زمینه کافه بردها دارد، مجموعه بردلند واقع در سعادت آباد است. به غیر از بازی های رومیزی در این کافه شما می توانید به پخش مستقیم مسابقات ورزشی هم مشغول باشید. از امکانات جذاب این مجموعه می توان به یک میز VIP برای علاقه مندان به بازی های مافیا و D&D اشاره نمود که مکانی مجزا از کافه را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین یک حیاط زیبا که می توانید در کنار شومینه جذاب آن بایستید و قهوه و چای بنوشید.

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان بخشایش، خیابان بهار 1، پلاک 10

شماره تماس: 22071816

اینستاگرام : @boardland-team

کافه فکر

دیگر کافه بازی های ایران که در خیابان شیخ بهایی واقع شده است کافه فکر است. جالب است بدانید که کافه فکر علاوه بر بازی های آماده خارجی آمادگی ساخت بازی های طراحی مخاطبان خود را داشته و در راستای بهینه سازی طراحی، ساخت کارآمد و تجاری سازی آنها همکاری لازم را خواهد داشت.

آدرس کافه فکر: خیابان شهید بهایی جنوبی، انتهای خیابان ایران شناسی، جنوب میدان شهدای دانشجو

شماره تماس: 88055391

اینستاگرام: @cafefekr

دیگر کافه بازی های تهران

کافه بازی شهر تبریز

کافه بازی شهر رشت

کافه بازی شهر شیراز

کافه بازی شهر اهواز

کافه بازی شهر مشهد

کافه بازی شهر کرج

کافه بازی شهر کرمان

کافه بازی شهر یزد

کافه بازی شهر بابلسر

منبع: الی گشت

به "آشنایی با کافه بازی های ایران، جایی برای دورهمی های هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کافه بازی های ایران، جایی برای دورهمی های هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید