آخرین شرایط عرضه مرغ و تخم مرغ ، گرانی مرغ و تخم مرغ در راه است؟

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کمبودی در عرضه مرغ و تخم مرغ نداریم، گفت: قیمت مرغ کماکان 59 هزار و 800 تومان است و افزایشی در قیمت مرغ و تخم مرغ نداریم.

آخرین شرایط عرضه مرغ و تخم مرغ ، گرانی مرغ و تخم مرغ در راه است؟

به گزارش وبلاگ ساعت فانتزی، محسن شیراوند در یک گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد: کمبودی در زمینه تأمین نهاده های دامی جو، ذرت و کنجاله سویا نداریم و کشور به لحاظ ذخایر راهبردی در شرایط مطلوبی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: حدود 94 درصد تعهدات در زمینه تأمین نهاده های دامی محقق شده و مابقی تعهدات هم در حال اجراست و نهایتاً تا اوایل آبان ماه تمام تعهدات محقق می گردد.

معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: صنعت تخم مرغ در نیمه اول سال به علت کاهش تقاضا با کمترین سود و یا حتی ضرر کار کرد.

شیراوند توضیح داد: سوددهی صنعت تخم مرغ با افزایش مصرف در نیمه دوم سال همراه است چرا که همواره شاهد افزایش قیمت هایی در نیمه دوم سال بوده ایم.

معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: امیدواریم در هفته پیش رو با اتحادیه های این حوزه به توافقاتی برسیم و بتوانیم هزینه تمام شده فراوری را در ابتدای زنجیره کاهش دهیم تا در انتهای زنجیره قیمت برای مصرف کننده ثابت بماند و افزایشی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ کماکان 59 هزار و 800 تومان است، اضافه کرد: افزایشی در قیمت مرغ و تخم مرغ نداریم.

شیراوند با اشاره به بازار برنج اظهار کرد: هم اکنون در مورد برنج وارد بحث قیمت گذاری نشده ایم و در حال رصد بازار هستیم.

معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سیاست وزارت جهاد کشاورزی در حوزه مصرف کننده ثبات قیمت و در حوزه فراوریکننده یاری حداکثری به توسعه و رونق هرچه بیشتر فراوری است.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط عرضه مرغ و تخم مرغ ، گرانی مرغ و تخم مرغ در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط عرضه مرغ و تخم مرغ ، گرانی مرغ و تخم مرغ در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید